smart drag Mr. Christer,

heLLo.
Sitter här i min ensamhet i min stora lya. skolan är slut för denna vecka (jibbiedibbiedooee) så nu har jag officiellt HELG!! ska snart läsa lite i en bok om KLASS, innan jag snörar på mig skorna för att cykla till stan & möta upp klassisar och sen göra en gemensam cykling till en annan klassis. där blir det mat & film. åh mysimys.
imorgon ska jag KANSKE (troligtvis ej) cykla till IKEA. är ju ledig. sen kanske det blir lite fredagspub innan halv 8 hos Signe! sen Flamman. åh.
sen är det lördag å dragkamp, fotboll & drat i spat med Afrika-tema!!! Sicken helg, va! åh.hhååå. å nästa helg är det collage-tema på sjukHUsfesten. jag älskar att jag ska få klä ut mig 2 helger i rad! whoaa! veckan efter det blir det kanske en sväng till storstaden, får se. är hemmafest i norrköping den 1a, det vill man nog inte missa..
hhmm.
nä. om jag skulle ta mig i kragen? ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0