PEACH, I COULD EAT PEACH FOR HOURS

spenderade lite tid hos min syster igår, åt lite kaka och fick ett fat. tack! sen blev jag hämtad av tre fina killar och så åkte vi hem till mig. handlade lite nödvändigheter så som chips och efterrätt. det blev lite pizza också innan vi gick hem för att korka upp vinet.
Efter mat, vin, skratt, prat, bildvisning och bibelläsning orkade inte jocke längre. Max däremot orkade inte åka hem så han somnade sött i min säng medans jag själv somnade isoffan.
Idag har jag och max tagit en runda på söder, ätit lunch med viktor och rikard, varit i liljeholmen där rikard klippte sig, hämtat en soffa, fikat och till slut lämnat soffan hos david där vi hade tråkigt så då åkte vi hem istället.
dom tre herrarna har även kommit fram till slutsatsen att alla tjejer (inte tjejkompisar och familj) är horor. vet inte ritigt varför dom kommit fram till detta men jag hörde något om att tjejer härjar så jävla mycket. vi är tydligen jävligt jobbiga.
och då kom ju jag snabbt fram till att vi tjejer har det fan så mycket lättare än killar. just horor är väl att ta i men jag förstår vad dom menar.

fan vi börjar verkligen bli vuxna nu. lägenhetssnack hit och jobbsnack dit. Simon är sjuk för att han jobbat för mycket, viktor har inge liv för att han jobbar för mycket, rikard köper bara jävligt konstiga möbler och max sparar pengar. herregud.


och det är så skönt att sitta här i min lägenhet helt själv. det är mörkt ute, det regnar, lyssnar på veronica maggio och med vetskapen om att jag kan skicka ett sms så får jag sällskap.

(och jag har bara 2 kurser kvar till klar undersköterska)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0