lazy sundays turn to mondays too soon,

måndag igen då.. det är grått och regningt ute. trevligt måndags-väder helt enkelt. helgen såg ut som sådan att jag gick ut på flamman i fredags. där var det skoj, men tjejerna ville dra till platens så då drog jag med eftersom jag inte varit där.
på lördan gick vi och åt pizza och sen begav vi oss till CJ för att se på en grym film; Titanic...2.... he he he.
det var nog bland det bästa vi sett. vi satt och skrattade i 90 minuter. speciellt bra blev den ju då textningen var gjord av nån finne och ibland var det lite finsk textning och annars var det bara bedrövligt översatt. Typ när dom skulle säga "Detsamma" var det "Också". "Ha en bra morgon" "Också!" hehehe...
sen blev det lite fotboll hemma hos Pesa, men jag var mer intresserad av att ligga och spela wordfeud. sen skulle alla fixa sig fina och gå ut och jag gick hem och kollade på filmer eftersom jag kände mig sjuk. ingen klass-fest för mig alltså. trist. men ibland går hälsan före.
igår var en väldigt seg dag. behövdes eftersom jag fortfarande höll på att hosta lungorna ur mig.
nu är det måndag och jag har inte skola förrän på onsdag! men ska åka och plugga lite i bibblo ändå..
ska bara hämta kraft...
xxxoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0