KOM HEM

jag vaknar av ett samtal från comhem och killen som ringer avslutar med: "Bra, då kommer vi om 15 min!". EH? så dum som jag är så börjar jag ju städa istället för att klä på mig. sekunden innan dom ringer på dörren sätter jag på mig kläder. men nu i efterhand hade det ju varit så mycket roligare om jag hade öppnat dörren med mina rosa/spets trosor.
den ena var i alla fall jättesöt och påminner om någon vi känner. kommer dock inte på vem det är för jag kommer inte på vem vi känner som är söt? hehehehe (skoja JU)

Nu ska jag skriva klart en inlämningsuppgift till skolan och sen är det helg igen. hämta lite post hos mor och far, handla lite mat, städa och sen någon gång kommer Lisa och Emma.
Lördag- presentinhandling med lunkan till malin, fecke hos Malin och Harry.
Söndag- den resterande delen va bloggen kommer hem och vi ska träffa Adela. (så du vet cissi)

Idag skiner solen, så det blir nog en bra helg. trallalalalalaaaaaa

nu ska jag fortsätta skriva om hjälpmedel inom sjukvården och hur en relation mellan personal och anhörig påverkas efter patientens död. kul. jättekul.


Hejdå. puss. och. kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0