EN ONSDAG OCH EN SOLIG TORSDAG

det var en lite annorlunda kväll igår måste jag ju ändå säga. pappa ringde mig och frågade snällt om jag kunde ta mig till SÖS eftersom mamma låg där och inte va helt kry. jag är ju värlens snällaste (älskar sjukhus också) så jag åkte tid på en gång. Men det jag inte riktigt hade fattat var ju att pappa hemskt gärna ville åka hem för att han är livrädd för sjukhus, speciellt sös. Pappa drog och där satt jag och mamma kvar. herregud vad jag tyckte synd om henne.. usch.
men akuten på sös är ju rolig i alla fall. hur många som helst man kan kolla på och diskutera vilken läkare som är snyggast.
men efter 5 timmar fick jag nog. lämnade mamma kvar på akuten (då hade hon faktiskt fått prata med både läkare och kirurger) och gick den korta vägen hem till kim.

imorgon skriver jag prov och sen har jag bara 1 kurs kvar.. fan vad tiden gick fort! men roligt har det ju i alla fall varit :)

och älskade lisa sitter just nu på ett plan på väg till Thailand.

PUUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0