dont worry, be happy.

kollade på Filip & Fredriks breaking news igår. det var en tant som var 96 år med och idag skulle hon flytta till thailand! tyckte att det var typ hur koolt som helst... 96 år..flytta..till..thailand.. ingenting är omöjligt eller någonsin försent?
& imorgon flyttar Lisa till australien för att få bo i ett av världens bästa länder + med sin Luke (som jag gillar utan att ens ha träffat). vi hängde igår, åt en hel hel och ja bara va liksom. så fint. ignorerade det faktum att vi nu inte skulle ses på väldigt lång & obestämd tid. men sen sa vi hejdå och det var jobbigt, fick tårar i ögonen och allt kändes genast lite sämre. men jag är glad för lisas skull, men människor är alltid ego så egentligen vill jag ju ha henne kvar här. SÅKLART. 
nu måste jag plugga på.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0