dazed and confused

hade en så sjukt bra kväll igår! 
Finaste värdeparet Elin & Johan hade gjort så fint med afrika-tema. Bål med löv runt och glasen var också pimpade, allt var så fint. Alla var så fina och utklädda. en förfest med massa dans skratt och fina människor. underbart!
sen cyklade vi till kårallen. där träffade jag på Frida, Sara, Sanna, RobbanX2, Horne etc.. väl inne dansade vi till SMK, jag flängde runt med typ alla, tappade man bort någon hittade man en ny man kände.. så sjukt rolig kväll som avslutades med stad i ljus (såklart). älskar det!!
idag vaknade jag av en frida som ringde och sa kom hit å ät pannkakor, så då var det ju bara att lyda.. och jag kan nog inte tänka mig ett bättre sätt att börja en morgon på än american pancakes, mango, banan, sirap & te till det. OCH världens bästa Frida hade ett PAKET till mig! En gigantisk te-mugg som jag önskat mig ett tag nu. finare människa får man leta länge efter. När vi var mätte och belåtna cyklade vi till IKEA å mötte upp Sara & Viktoria. det inhandlades köttbullar, matta, bord, gardiner, blomma, sängöverkast etc etc. Sen insåg vi att vi inte alls skulle orka ta med allt på cyklarna, så då ringde vi Cissi som fick komma å vara hjältinna. Sen cyklade vi till irrblosset och pimpade upp Olivers lägenhet rätt mycket . Nu känns den mer som MIN än som Olivers. Fint. 
sen åt vi stuvade makaroner å falukorv och skrattade tills tårarna rann.
Åh. fina fina fina helg!!! imorgon är det måndag, men det gör ingenting. jag är glad över att vara där jag är!
Kommer bilder så småningom.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0