DANSMUSIK VIN OCH NYMÅLADE NAGLAR

idag (och alla andra dagar också såklart) är jag så nöjd med min lägenhet. älskar den!! eller alltså inredningen är fan inte på topp men allt annat älskar jag. vill liksom köpa blommor hela tiden. har nog sagt det tusen gånger idag?
nu sitter jag i alla fall i soffan och dricker rödvin, tittar på vänner och borde egentligen göra mig iordning för en utekvällllll. köpte ju nya byrror idag så jag ska nog ha på mig dom. tur att jag inte köpte dom som var för små för då hade jag inte kunnat varken sitta, andas, dricka eller äta. och att köpa för små byxor är ju ganska dumt?

det här med att gå på fotboll och bio var ju inte riktigt det jag hade lust med på en fredagkväll. herregud, jag kommer aldrig kunna skaffa pojkvän.

älskar att känna mig glad! så himla trevlig känsla men på måndag kommer jag säkert ha ångest igen. den där jävla matten får mig att vilja dö lite ibland!!!!!!!!!!! möh :(


TREVLIG FREDAGKVÄLL!!!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0