visit australia

sitter här och tänker på lisa och hur gärna jag vill åka till henne. precis då skriver james på facebookchatten.. hans kompis har precis åkt hit för att jobba som skidlärare i hemavan. vad fan? james förstår inte varför jag vill åka till australien och jag förstår inte varför han vill åka hit? herregud. haha
men visst, gillar man snö så är väl sverige perfekt. vi har ju världens snyggaste tjejer också! och om man gillar sol så åker man till australien där dom även har världens snyggaste killar. helt logiskt egentligen.

nä fan vad jag vill åka härifrån. jag ska åka, men inte just nu. när jag varit duktig och sparat pengar! då ska jag åka och hälsa på finaste lisa och mannen till mina barn.
det är så bra att ha någonting att se framemot.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0