and it goes like this

vilken helg det har varit då! en sån helg då jag tror att det är söndag på en måndag.
fredagen utspelades på lokal, olssons skor och storstad. mycket skratt, alkohol och roliga vänner! full vart man och det var jävligt kul dagen efter då jag upptäckte att jag filmat det hela också. jag tjatade om att jag var hungrig och när jag väl fick äta så får jag en jävla mc FISH!?!?!?? herregud. fortf ledsen över det.

lördagen spenderades hos lunkan och sen åkte jag hem, åt mat och sen förfest hos kim med han och jonas. eftersom kim säger en hel del konstiga saker satt vi mest och skrattade åt honom. drack lite öl, spelade lite ring of fire och snicksnackade.
drog till pure och hade roligt. det tar emot att säga att jag hade kul på pure, men det hade jag faktiskt. dock slutade ju inte kvällen så bra, men vad fan.
mötte upp lunkan istället och sen tog jag en taxi(!!) hem.

igår kollade jag och cissi på 4 dåliga filmer och åt tacos. hur vi lyckades med enbart kassa filmer vet jag fan inte! så se inte: en kärlekshistoria, jag saknar dig, away we go och eva och adam - fyra födelsedagar och ett fiasko

Men däremot så kan man se på: Fucking åmål


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0