And for you I keep my legs apart

jag är trött men somnar inte förens kl 02 och sen ska jag upp efter 5 timmar och det gillar inte min kropp så då försover jag mig istället. trött och helt förstörd kommer jag till skolan bara 5 min sen, bra jobbat.
min lärare tyckte sen att vi skulle ta rast för att "Ida måste få dricka kaffe.. NU!".
sen efter en helvetisk tråkig föreläsning om diabetes så åkte jag hem för att hämta telefonen jag just nu har. Åkte till kth för att möta upp goran som btw blivit snyggare sen jag såg honom senast. mmm killar med fint hår :)
sen åkte jag till kim för att.. äta mat.. typ. sen gick vi och kollade på sexleksaker.

kom hem. åt sallad och glass. somnade. vaknade nu och är så himla trött, fast ändå inte. ni vet.
måst gå ner och boka en tvättid. fyfan vad trist

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0