idag va

IDAG har jag vaknat sjukt tidigt, skulle tvätta men orkade verkligen inte gå upp kl 7. det var alldeles för tidigt för mig. jag somnade helt enkelt om och gick upp några timmar senare.
vid halv 1 tog jag mig till söder för att möta Kim! vi tog en promenad till sture-p, fikade och sen tog vi tunnelbanan till hornstull för att sedan gå den fiiiiina vägen från hornstull till skanstull. himla myckte höst nu i stockholm!
jo men man lär sig ju en hel del om både sig själv och om andra människor när man spenderar tid tillsammans med Kim.


tydeligen så är hela min kära släkt på besök också. förra helgen var det pappas sida och från och med ikväll är det mammas. dock för något jävligt tråkigt, men ändå. Min kära kusin Lisa ligger på sös pga utomkvedshavandeskap. sjukt tråkigt och ledsamt.



godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0