torsdagen den 13 oktober tvåtusen11.

skulle ju som sagt köa inatt för pallen-bilj. men. såhär. vi gick dit vid 11..och kände fan det är väl ändå inte så mycket folk? vi kommer hit lite tidigare imorn (närmare bestämt 6) så blire bra. sagt och gjort. klockan ringde 05.15 imorse och med extrem sinnesförvirring vaknade jag och klädde på mig (samma kläder som dagen innan. minus underkläder). cyklade i ett kolsvart och svinkallt linköping till skolan. sen satt vi där. gjorde några tappra pluggförsök (jag läste en hel sida) och sen vid åtta gick vi upp för att bli uppropade (man får ett nummer). ja ja. så. jag är nummer 135 de andra är då nummer 134, 133, 132. vid nummer 125 (?) tar biljetterna SLUT!!!!!!!!!!!! jag skrek fitta fat handgranat, dom andra kollade lite skumt på mig. men sen köpte vi ändå till kravallen. så snart får jag gå på min första kravall! kommer bli skitsoft (lovade en av sex-lingarna..) hm. ja.
+fick biljetter till kravallen, ska låna en sjuksköterskeoverall troligtvis!
+BRITTSOMMAR! satt ute och lunchade i sisådär 2-3 timmar.
+fick VG på tentan! kände mig typ bäst i världen. eftersom det är det bästa man kan få så är jag nog det också.
+åt mannagrynsgröt till middag.
+imorgon är det fredag.
-inga biljetter till halloweenfesten. men å andra sidan...så gör vi en egen då. feeeiiint.
xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0