shake it out.

hade en fantastisk helg! älskar när man bara hänger. ligger på ett golv och kollar på film & äter. och flamman var ju lika fint som vanligt. blev ju en hel del öl & dansöl. fint.
igår när jag cyklade till skolan blev jag påkörd av en bil, tanten som körde glömde se sig för innan hon åkte ut så hon åkte rätt in i mig. blev väldigt rädd, hon med och en annan som såg när det hände. var helt skakig efteråt och hamnade väl i nå slags chocktillstånd. cyklade till skolan efter att blivit "tvingad" att lugna ner mig lite av de båda "tanterna". när jag kom till skolan började jag gråta. i klassrummet. nu är man inte koolast längre... kul också att vår föreläsning handlade om avvikande beteende och hon tog som exempel att det ansågs avvikande att gråta på vissa platser & runt vissa människor (såna man itne känner så bra, för dom vet inte anlednignen).
hehe. nu ska jag cykla till skolan & gruppa! har läst in mig lite nu imorse.. så får hoppas jag kan något..
xooxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0