på en betonglagd äng stod vi du bad mig ta kärlek lätt som en vind,

usch idag regnar det. och är iskallt. och jag måste snart cykla till skolan. jag vill just nu bara ligga i min säng och lyssna på musik.. men icke! jag ska gå till skolan och få identitetskris. man får nämligen det av det här momentet och böckerna vi läser och gubbarna i dom (det är just nu enbart massa gubbar vi gått igenom och läser om deras jävla teorier. har kanske lite ytterst lite om Jane Addams också).
jaja. cykla till skolan var det ja. vi har liksom stressigt i några dagar, sen lugnt, sen superstress, lugnt.. Zzz. men det är kanske bra att man kan (i viss mån) slappna av på helgerna. satt och pluggade hela söndagen iofs, men endå. Nu i helgen ska jag ta med mig en fin bok och ha tid att läsa eftersom jag ska bege mig till Tallinn. kommer ju bli.,kul..t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0