nu när helgen är slut och det är måndag igen

vaknade av ett sms från cissi, där hon sa god morgon! gick upp och gjorde gröt för att sedan kolla lite på tv. tände ljus som luktar så himla himla gott.
det är jättekallt i min lägenhet för elementen vill inte riktigt funka, bara det i köket. och bladen på björken utanför fönstret har blivit gula under tiden jag har varit i linköping.

det har varit en jättebra helg i linköping. fredagspub med cissis klasskompisar och sen förfest hos jackan och sen flamman. jag älskar flamman! kan man ha tråkigt där?
i lördags åt vi tacos, kollade på film, gick världens längsta promenad och sen sov jag sött. i söndags kollade vi på innebandy och åt mat.
sen började det regna.

tack cissi och robban! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0