MEN KAN DU BARA VA TYST NU?!??!??

ja men det var ju en bra kväll igår i alla fall. middag hos blomqvist, förfest på lunkans jobb (bästa förfesten), sen cp kö till handels, sen bar, sen dans, sen hemgång. och en nästan borttappad jacka. fan vad lack jag blev först när jag inte hittade den. men däremot har jag ingen halsduk :(
jaja full vart man ju och det är alltid trevligt.
och älskar att se andra hångla och så står man brevid som nåt jävla fån. fyfan. usch. äckligt. dör ensamhetsdöden.

och nu är jag arg på kim igen. är det ganska ofta faktiskt, men det beror ju på att han är så jävla cp i huvudet. herregud vilket jävla mongo. och mongot kan ju inte ens ringa upp så jag kan skälla ut honom och säga att jag tycker han är dum i huvudet. ååååh.
en jag gillar att jag skrev till honom igår att han va en hora. fan bästa på länge ändå! hahahahaha
jag ska börja va elak tror jag. trivs som bitch

och nu är jag så himla hungrig men jag orkar verkligen inte röra på mig. så jäva synd om mig nu!
och mina kanaler funkar inte? blir man lite less då eller.. och jag orkar inte ladda hem nån film heller. livet idag alltså. inte okej någon jävla stans!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KANSKE kommer ett trevligare inlägg sen. när jag inte e bakfull, deppig, arg, ledsen, trött...etc etc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0