kom ihåg att det går över

här sitter jag nu med en uppsvälld mage gånger 100. varför envisas jag med att äta pasta? det går liksom inte, min mage tål inte pasta.. eller nåt annat heller för den delen, men pasta är värst.

har förövrigt märkt att jag inte är ensam i min höst/ingen vill ha mig/hatar killar-depp. alla gör sorgliga playlists på spotify och är allmänt deppiga på bloggar. det känns skönt att man inte är ensam iaf! ja förutom blondinbell då, hon är alltid JÄTTEglad. sjuk människa.

på fredag ska jag först göra en jobbig sak, som jag har sån himla ångest över just nu. Men sen åker jag till LINKÖPING(!!!!!!!!). har liksom inte varit där sen i februari jö. och nu ska jag få hänga med cissi en hel helg igen! och få träffa robert också, som jag inte träffat sen augusti??


filmtips: Empire records
låttips: Rod stewart - the way you look tonight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0