kom hit ska du få en puss.

har varit på ett så himla dåligt humör i dagarna två. allt sög & jag ville bara lyssna på ARG musik och fortsätta vara arg. inte ens bullbak, bullätande & filmtittande kunde muntra upp mig igår. jag stängde av efter halva filmen och fortsatte lyssna på raise against the machine. stackars robert..
men idag mår jag bättre! gick upp vid åtta för att åka till stan och nathalie. vi skulle gå ut med sötaste moppsen Levis. så jävla tjock och söt. så blev jag glad. sen åkte jag till skolan och träffade Helena studievägledaren.. så himla skönt att kändes sen! Hon gjorde mig smartare och gladare och min framtid känns ljusare.. haha 

snart ska jag svida om till blodig skjorta och en kniv som rekvisita - ikväll blir det sittning!!
xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0