inkompetenta idioter

man kan ju blir så arg på vissa människor ibland och just nu är det 2. och båda är så himla dumma i huvudet. imorgon ska jag träffa kim, men jag fattar inte riktigt varför eftersom han ändå inte lyssnar på vad man säger. inget går in i hans huvud och då känns det ju ganska meningslöst.
människor som tycker att dom själva är så jävla fantastiska och tycker att man kan skita i alla andra runt omkring en. tack för att jag fått en bra uppfostran och för att jag har helt jävla fantastiska vänner också.

när det gäller dom 2 så är det ju samma sak. inga vänner och tänker bara på sig själva hela tiden. ger aldrig någonting tillbaka..
dem kanske inte tycker det är viktigt? kanske inte bryr sig om att livet blir så jävla tråkigt utan vänner. för det blir det ju, jävligt trist.

förstår inte?! jag kan verkligen inte förså hur man själv inte inser det stora problemet hos sig själv. hur kan man bara skita i vad andra säger till en? strunta i att lyssna på andra och bara prata om sig själv hela jävla tiden.





Kommentarer
Postat av: aa jusste

de e fan bizzart ida

2011-10-31 @ 17:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0