BLAH

jag är så jävla hungrig, trött och uttråkad. jag har ingen mat hemma så jag måste handla men alltså jag orkar verkligen inte. kan typ kanske orka gå och köpa thai. och sovit har jag gjort alldeles för lite.. skulle behöva sova tills jag vaknar imorgon men jag ska till skolan kl 9 och ikväl ska jag läsa 4 kapitel i med.grund boken. kommer bli as nice.

och så kan inte jag o cissi prata med varandra. våra telefoner gillar inte varandra! jättekonstigt med tanke på hur mycket jag och cissi gillar varandra. telefonerna borde ju tycka samma sak.. eller?

blev i alla fall mycket glad när jag fick sms av lisa igår och hon berättade att allt hade gått bra :)
jag saknar dig, lisa!
kom hem igen.. du behöver inte komma snart för du måste ju leva lite först men sen. kom sen?


Puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

Usch saknar er med, aven fast det bara gatt nagra dagar sa kanns det jatte konstigt att inte ha nagon har. forutom luke da men de ar inte riktigt samma som vanner vanner :)

2011-10-19 @ 14:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0