alla dom murar jag byggt, baby nu rasar dom ner.

tisdagar är mina hat-dagar. många har tydligen just tisdagar som hat-dagar, så det känns ganska befogat att ha det så (det majoriteten gör är rätt..öh). varje fall.. idag känns som en grå, tråkig och fullständigt värdelös TISDAG. fastän det är onsdag. ingenting är bra. vaknade med huvudvärk = typiskt dålig början. sen är jag nog allmänt höstdeppig. ingenting känns roligt. känner mig omotiverad, ful, tråkig och grå. vill helst ligga hemma bara. gjorde det igår, låg i min säng och lyssnade på musik. sen när jag skulle sova gick det bara inte. var trött men låg bara och stirrade upp i taket. men hade ingen ork att göra någonting annat heller (teve, läsa bok..) ville bara sova. uäsh. sprider mycket kärlek.. hela min grupp är lite höst-deppig och vi sitter mest och suckar högt, gnäller och är allmänt depp istället för pepp... hemskt är vad det är. vill ju vara GLAD! brukar tycka att jag är en glad människa. nu känns det som att allt är motvind (okej bor ju i linköping och här är det fan alltid MOTVIND?? på riktigt liksom).
blir kanske mer pepp imorgon när jag ska på kravall! är faktist väldigt taggad för det! och på fredag kommer jag hem.
monty - gloria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0