00:03

det har varit en helg med då jag umgåts med mina killkompisar.
max hämtade mig med hans pappas fantastiska bil, kanske världens skönaste. vi åkte till sköndal, gick på förfest med anton och hans kompisar. dom var väl roliga och.. unga. åkte in till stan, mötte upp kim och jonas. drack öl, snackade skit, åkte till sveavägen, drack väldigt mycket mer öl, spelade jag har aldrig med tre nyfunna tjejer födda 92. fantastiskt. dom undrade hur det var att va 22/23 och vad vi gjort sen studenten och hur det är att flytta hemifrån. gulligt, haha.
jag och kim åkte i alla fall till slut hem. när vi kom till solna var vi jävligt sugna på mat så vi gick till max. men helvete vilken äcklig cheeseburgare jag fick. Blääää.
vi hade ett mycket viktigt samtal och kom inte fram till någonting, som vanligt.

i lördags var jag levande död men tog mig ändå till stan för att träffa min syster som var på besök. gå lite på stan och äta lunch.
förfestade sen hos jonas med kim. det var inte alls speciellt roligt så jag bestämde mig för att jag hellre ville umgås med anders, harry och felix. och det gjorde jag ju så himla rätt i! eftersom felix inte hade några kalsonger alltså. skinnbyxor utan kalsonger. kräks lite.

jajajajaja. jag gick i alla fall hem himla tidigt för jag ville bara sova sova sova.

Imorgon ska jag till skolan, sen städa och tvätta(?). på tisdag får jag middagsgäster x 5!
Puss på ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0