whats up?

igår bakade jag (och anna och elin) lussebullar! man får sätta igång med julpynt, julmusik och julgodis/mat/drycker nu. julen är så kort, bäst att "fuska" och börja tidigt då!
idag fick vi tillbaka tentan jag skrev förra gången i sthlm, blev glatt överraskad. sen skulle jag jesper och oliver stanna i skolan för att plugga lite... slutade med att vi satte oss i ett par soffor i key och snackade skit i två timmar. jag satt och stickade också. mysigt! key-huset är bäst.
nu har jag varit hemma ett tag men inte  satt igång med pluggandet. så då är det väl lika bra att skita totalt i det och ta sin cykel hem till jesper och oskar för att kolla på fotbollen (tydligen spelar barca mot milan.. vilka ska man heja på??). kommer kämpa för att hålla mig vaken, är så stört trött? Zzzz......
XoXo,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0