vad är det för en dag? är det en vanlig dag? nej det är ingen vanlig dag för det är MIN NAMNSDAG! hurra hurra hurraaaa!

mina kära vänner vet nog att jag gillar att fira allt som går att firas. typ. brukar ju fira min födelsedag så länge det bara går. kan fira att någon fått tillbaka sin iphone. en ny tröja kan ibland vara värd att firas. helt enkelt gillar jag att fira. och IDAG ÄR DET MIN NAMNSDAG! Firade med att gå upp halv sju vilket är tidigaste på länge. hade redovisning och opponering. nu ska jag fira vidare med Anna och en promenad tror jag minsann.
när jag och mina systrar var små fick vi alltid banan- och chokladrulltårta när vi hade namnsdag. så himla gott var det!
kom på att jag i fredags träffade min första Sissela (minns att hon stavades lite annorlunda men inte riktigt hur). Tyckte vi båda två var värt en kram. Ganska fint. Ganska full.
xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0