livet en torsdag

idag har man ju varit i sina gamla hemtrakter. Tog en sväng till farsta där jag köpte en glittrig ren! jävligt fin måste jag ändå säga. sen gick jag till hökarängen och gick in på vivo (som egentligen är hemköp?) för att kolla. herregud vad nytt och stort. känner inte igen mig.. ojoj
nu sitter jag här hemma, öppnat brev från min praktik. har fått mitt schema och jobbar en enda helgdag under dom 4 veckorna. ganska sjukt ändå att det blev just 4 dec 7-15. haha!
och så har jag fått ett mecenatkort som går ut 31 mars. kul, med tanke på att jag bara pluggar i 4 veckor till. så himla bra att jag fortf kan åka på studentpris på SL. det kan dom fan ha.
och ett FANTASTISKT brev från sös. har fått hundra olika tider jag ska dit på för att träffa min läkare men jag gillar verkligen inte honom så jag går inte dit. jag avbokar hela tiden och nu äntligen har jag fått tid till min sjuksköterska istället som jag älskar.

måste typ åka hem till mamma och pappa. eller måste och måste.. jag har ingen mat hemma och jag orkar inte städa. mycket finare hemma hos mamma och pappa.
det låg liksom mögel i en kastrull här. fyfan. sånt gillar man ju inte





glitter helt enkelt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0