trädkramare.

okej, men nu är jag klar med hemtentan! varje gång jag ska börja med en hemtenta tror jag att det inte finns ett slut. har gått hemma i samma kläder nu i tre dagar. Heheh. men nu är det slut med det! tog på mig andra byxor varje fall... 
ska snart åka till sickla måste lämna in ett par skor hos skomakaren. skomakare.. låter verkligen som ett GAMMALT jobb.. alltså typ medeltiden? Skomakare. hej jag är en skomakare. haha! tänker verkligen på bullerbyn också. på skomkaren snäll som egentligen är dum. med hunden skipp.. som olle sen får... och när det snöar och alla små barnen måste gå dit och han hela tiden skriker STÄNG DÖRRA! älsakde det när jag var liten. okej. jag älskar det fortfarande...
jag är hungri. skulle äta min frukost, satte mig i soffan framför nyhetsmorgon (standard!) men då kommer FIGGE och ÄTER UPP MIN FRUKOST?????? åh. har inte orkat göra ny efter det.
ska spela lite super mario idag också. började igår. sitter och skriker, mamma fick säga till mig massa gånger. bra beteende....
juste.. att lyssna på vi två 17 år och sen uppsnärjd i det blå direkt efter.. bara jävligt bra!
xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0