tonight i have to leave it.

Lång och produktiv dag i skolan idag. nästan. typ. har suttit och studerat med Anna. älskar att läsa om metod.. mMmmm.. så kul...
har även varit och köpt upp systemet. typ. nu kan man leva ett tag till!

nu måste jag; dammsuga, duscha, laga mat och dricka julmust. det sista är det viktigaste måstet!!
Mår så himla bra just nu? men det är typ.."läskigt" att skriva för plötsligt kommer nån liten deppighet igen. det är strunt sånt. tycker så himla mycket mer om mig själv när jag är glad! skrattade så hela systemet också skrattade idag. typ.. fick varje fall lite konstiga blickar (och föreställer mig att dom log lite och blev glada av mitt HÄRLIGA SPRUUUUDLANDE skratt!) hehee...
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0