smile

hej trött-vecka...är så trött. har svårt att somna på kvällarna och ännu svårare att gå upp på mornarna. YES vilken bra kombo! alltså. vill nästan att det ska snöa nu så att det blir lite vitare ute!! tänker att man kanske blir lite piggare då.
lista lite minus å plus kanske?
- ont i läppen för att jag tappade Roberts dator på läppen igår-
- som jag skrivit ovan sjukt trött.
- KALLT att cykla ute & sadeln är svinkall.
- rapporten vi gör i skolan just nu.
- par på ikea.
+torsdag imorgon (=fredag i övermorgon)
+att jag får börja julpynta nu (pepparkaksljus, julstjärna, julkula & en ljusslinga är vad jag än så länge har)

ehhhh, vart mer minus än plus men är inte nödvändigtvis bitter eller över-neggo för det. orkar bara inte tänka längre.... måste..sova... kommer aldrig kunna somna dock...
xxoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0