jar of heart

igår jobbade jag kväll och det var så himla lungt, hade knappt någonting att göra. åt lite kaka vi fått av en anhörig, råkade störa syster anna och läkare lars inne i personalrummet.. dom satt väldigt nära i mörkret och efter det upptäckte jag att en av läkarna på kardiologen är så jävla lika carlberg. fan kopior!!
idag har jag fått lära mig en massa nytt (som vanligt). Fick vara med på en kranskärlsröntgen, fick lära mig att sätta kateter på en man (inte jättekul för honom kanske med två studenter som glodde..).

i helgen var jag hemma, "bakade" pepparkakor, kollade på film, drack glögg och var full på debaser.det var den helgen det!


tjena.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0