HJÄRTA

helgen är slut och måndagen är här. var en sväng i skolan och hade en himla bra förläsning om smärta, fick även reda på att jag ska va på HIA på St Göran på min praktik om 2 veckor. kommer säkert bli as kul och samtidigt as läskigt. PÅ HIA ligger man om man är väldigt hjärtsjuk, en intensivvårdsavdelning helt enkelt.
efter skolan åt jag lunch med kim och snackade skit. sen åkte vi hem till honom och då skulle jag bara lägga mig ner lite för att vila, men jag somnade ju såklart. fan helvete vad är det för fel på min kropp? helt sjukligt trött. jag var absolut inte så här trött innan sommaren.

jag borde typ gå o lägga mig snart. inte ok.


och så hoppas vi på att detta inte händer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0