hej hej hallå dagboken!

var en sväng i centrum för att köpa lite mat och kolla på julpynt. insåg att jag faktiskt gillar julen, extremt mycket. sjukt sugen på lussebullar, julmust, julmat, glögg.. mmmmmmm gött.
fick sånt sug av lussebullar, men så fanns ju inte det på bajshemköp så jag fick köpa såna där små kakor vi hade på jobbet för typ hundra år sen med saffranssmak. sjutk goda. nästan lika bra alltså.

ikväll då ska man tydligen på nån fest va. ne men på lunkans jobb i alla fall och jag får äntligen träffa joel von mögen (eller??)!!!!


och bara för att jag inte tvärt kan sluta med uppdateringar om min telefon så kommer här en ny:
skulle egentligen fått den idag, men goran glömde den i uppsala. jag dog av skratt när jag fick hans sms imorse. hoho.. lite roligt ändå

PUSS OCH KRAM SES PÅ STAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0