glittrigt och skrattigt

så himla tråkgit att skriva utan att ha några bilder att lägga upp men jag kan väl försöka förklara den fantastiska festen i fredags ändå.
efter att mannen utanför lunkans jobb hade kollat att ja stod på listan (inge papper här inte utan en ipad såklart) så låser han upp dörren och jag går in för att upptäcka hur mycket jag älskar joel von mögen.
lampor, rökmaskin, dj, gratis alkohol... och en himla massa trevligt folk.
Äh vi hade jävligt kul helt enkelt! jag och linnea tänkte ha roligt med felix, men det ville tydligen inte felix? förstår inte? kramade även sönder malin som vanligt och berättade för harry hur bra han är. blev kompis med en tjej som hade en jättefin klänning. vi stog och pratade väldigt länge, men jag vet inte om vad.

igår var jag jättesupertrött. åkte hem till mamma och pappa, vilade lite, åt middag och sen tog jag mig till sköndal. häng hemma hos max med jocke och anton. kollade på så mycket bättre och gick igenom alla max bilder. hittade en himla masa filmer från barcelona och dog av skratt. jag och cissi har intervjuat varanadra på stranden och jag är så bakfull att jag knappt orkar prata, haha!

ny vecka imorgon, jag ska ringa viktiga samtal och PLUGGA.
puss.

Kommentarer
Postat av: Cissela

haha va, vad är det för intervju? har jag glömt fast nu minns jag ändå nästan lite..

2011-11-13 @ 16:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0