dansa för att hjärtat blöder!

hade en sinnessjukt rolig kväll igår. började hos mig med rödvinsförfest. som tur är kom det bara lite rödvin på golvet men som snabbt torkades upp (typ 1 cm från mattan..). det är dock fullt av salt igen eftersom vi shottade tequila och ja tydligen inte kunde hantera saltet? hade ingen citron heller... bara sån citronsaft.. uäh. sen tog vi cyklarna till NH. jag och lana gick bara in, orkade inte riktigt betala. väl inne tyckte jag å maggan att vi skulle shotta. så då blev det så klart så. och sen skulle vi hitta någon att hångla med. så då blev det så klart så. sen kom martin dit så då bytte jag och hånglade med honom istället... alltså.. konstigt beteende. fast kul. idag har jag mått SKIT! men sen började det ordna upp sig så utgång står på schemat. jesus. får se hur jag mår imorgon. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0