avdelning 30 va

jag var på st göran från 9-15 och sen in till stan för att köpa skor (har ju tydligen slängt alla mina skor för att ha på praktiken) och sen handla mat. nu är ja så trött jag typ dör? jag får absolut inte somna nu. absolut inte. måste hålla mig vaken till 22 sen kan jag somna och gå upp vid 5 ungefär.
det kommer nog bli väldigt roligt dom här veckorna och jäääävligt mycket att ta in. jag var på min avdelning i 30 min idag och har redan glömt allt vad hon sa.
måste fan läsa på om EKG, kranskärlsröntgen, hjärtinfarkt, arytmier, flimmer... blablablaaaaa
men ja ska liksom få vara med på en kranskärlsröntgen!!! hehehee. får liksom se INUTI hjärtat med en liten liten kamera. hur coolt?

och juste! helgen var också bra. vin, mat, prat, mer prat, mer vin, mat, spel och massa fint julpynt från Nice.

puss o Krrrraaaaam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0