all the girls in all the girlie magazine cant make me feel any less alone im reaching for the phone to call at 7:03 & on your machine i slur a plea for you to come home but i know its too late i should have given you a reason to stay

har varit hos oskar och jesper och kollat på så mycket bättre och sen efterföljande filmen hes just not that into you som gick på fyran. väldigt kliche-ig film. kommer ihåg när jag såg den första gången. hade kvällen innan varit på någon innebandyfest på globen. sen blev det efterfest på ett hotellrum. vaknade dagen efter med sjuklig bakfylla, illamående och ångest. tog tag i ida, åkte till slussen. köpte en cola som jag spydde upp. åkte hem. ljög i telefon, grät, kollade på filmen, ångest. vet inte om min sinnesstämmning förra gången jag såg filmen har påverkat hur jag nu tycker om den, men den är fan inte bra..
och så mycket bättre idag.. ingen av artisterna gjorde timbuktus låtar så bra tyckte jag. Wiehe och Laleh var dock bäst. och så började jag nästan gråta när han berättade om sin vän och bilkraschen. grät ju när jag hörde det i somras också... (inte alls känslig)
god natt. oxox.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0