DET ÄR BARA EN VANLIG SÖNDAG

Jag har precis insett att jag måste röra på mig mer. kan liksom inte komma på någon annan anledning till att jag är trött.
Fredagen spenderades först på SU och KTH för att sedan möta upp Lunkan, köpa vin, thaimat och sen förtära allt detta på skinnarbviksberget. Sen drog vi 3 till debaser och mötte Emma för lite öl. Jag pratade med debaser-killen som tydligen är klubbchef och heter Pianis. vi ska ju självklart bli bästa kompis med honom.
Igår tog vi oss till stuvsta för att hänga hos familjen riddez och va lite barnvakt. eller det var väl mest cissi som va barnvakt. Vi spelade lite spel, gick en runda i huset, hälsade på kaninen hugo, drack lite istea, spelade fotboll, åt middag och kollade på film. cornelia och oliver är ju så jäkla roliga barn!

I dagens DN så står det att det ska bli mellan 20-25 grader i veckan!!!! så jävla skönt. på fredag öppnar trädgården. fantastiskt.




<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0