SISTA TORSDAGEN I MAJ

nu har jag letat skor i 2 dagar. jag ger nu upp o beställer ett par skor på hm's hemsida istället. smart av dem att de snyggaste skorna inte säljs i butik. idioter.
och jag kan liksom inte bestämma mig för om jag ska behålla dom rosa shortsen eller inte. vilka problem jag har, så himla jobbigt.

hohohohoh. tänkte säga att jag skoja, men det gör jag inte? alltså skojar. äh.
va lite i skolan idag, berättade för mina kära lärare att jag faktiskt inte tänker komma nästa vecka. då sa hon bara att jag skulle läsa kap 1-6 i boken. driver hon med mig? vadfan. det är typ halv boken liksom.
ska bli så himla himla himla himla mysigt och trevligt att åka till åland. typ 100 år sedan jag var där.

vill ha helg nu. sugen på att festa.. o dricka viiiiin för det gör mig fiiiiin.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0