SATAN I GATAN

det har regnat idag och jag har pluggat. kanske inte alls så himla rolig måndag men jäkligt skönt! tog en powerwalk till söder o tillbaka. Kom på i lördags hur bra väg det var. gick ju liksom hela vägen hem efter trädgården, kändes så onödigt att åka buss när man kan gå.
men helgen var trevlig minsann. väldigt lugn med tanke på hur våra helger brukar se ut....
quarnevalen var rolig, vinet var gott, sällskapet mysigt och trädgården var precis så som trädgården ska vara.

borde plugga lite va. orkar dock inte! bläbläbläblbälbäb.
jag tycker att facebook borde få lite mer av min uppmärksamhet. jag sa ju att jag skulle gifta mig med james och skaffa assöta barn. jag tror att han också vill det eftersom han skrev till mig.
australienare (eller nya zeeländare) är ju liksom så himla fina. deras dialekt och bara allt. jag förstår lisa. mmmm.



pöss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0