tomma glas, sena nätter

Helgen då. hade en så himla lugn coh skön fredag hemma i soffan med mamma och pappa. på lördagen inhandlades lite skor, sen hem till kära syster för att fira att Tommy äntligen fyllt 30!! vin, mat och släkt. sen hem till cissi för mera mat och mera vin. fotboll som slutade med lyckoskrik. jag VISSTE att barca skulle vinna, så jävla bra är jag på att gissa fotboll. sen skulle vi fyra (jag cissi lunkan o kalle) ta oss in till stan, mötte upp emma på bussen och sen skullevi till trädgården. sjukaste kön någonsin!!!!!! inte ok alls, så vi drog till debaser slussen istället som var lika trevligt som vanligt.
sen tog vi alla 491 hem. eller hem o hem.......

helt ok helg.
nästa helg kommer anastasia hit, robban är äntligen hemma så då ska vi fan till sommar!.
helgen efter det firar vi malin o sara.
helgen efter det firar vi malin 24(!!!) år.
helgen efter det firar vi midsommar!
sen.. börjar jag jobba.


puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0