sunday rainy sunday

okej nu regnar det ju inte.. men det har gjort. tror jag? har sovit mest. eller tittat på film. eller ätit.
igår vart det quarnevalen! det var jättemysigt. jag ida malin harry lunkan å simon stod och kollade på alla fina ekipage. gud vad duktiga alla är? när det var slut förflyttade vi oss upp till observatorielunden och satt och snackade, drack rose, lyssnade på musik. sen vart det en snabbvisit för mig å ida hem till H&M innan Trädgårn. älskade trädgården! vi satt i en soffa och snackade i flera timmar innan vi orkade förflytta oss till annat ställe för att hänga. sen kom lunkan+lag. jag började dock känna av min feber å hade ont lite varstans i kroppen så jag åkte hem å drack te å kollade på film istället. idag är jag fortfarande sjuk å tycker hemskt synd om mig själv. det är inte roligt att vara seg å ha ont överallt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0