SÅ VACKERT ÄR STOCKHOLM INATT

jag o oliwia hade ett långt samtal igår om jordens undergång idag. vi kom fram till att det enda rätta är att va full när det väl sker. sen efter det la vi även till ciggaretter och sex. känns som ett bra avslut på livet liksom. dock kommer nog inte jorden gå under idag, men vad fan man måste ju ändå va lite förberedd.

ska nog försöka ta mig upp från sängen snart, när jag orkar. ska ju faktiskt gå till systemet och det är viktigt för man kan inte gå på fest utan alkohol. det förstår väl vem som helst!
och förresten, när jag fick till slussen från david inatt var det varmt ute. det är sommar när man slipper jacka,hör fåglarna kvittra och man ser hur det ljusnar igen. fantastiskt.
ibland så undrar jag varör man vill lämna sverige när det är som bäst. den tiden är här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0