LILLA LAAAAADYYYY!!!!!

lite häng hos Olle i lördags, det var himla trevligt. satt där och väntade på att jorden skulle gå under men det hände ju aldrig. vi tog en himla massa promenader (för att folk tydligen ska glömma köpa redbull och andra inte hittar), drack alkohol, snackade skit, lekte mörkerkurragömma(!!!!), lyssnade på musik och blev otroligt glada (jag alltså) för att malin och david äntligen fick träffas. jag vet lite underligt, men vid det laget var jag faktiskt full.
fick mitt schema för hur jag ska jobba i juli. känns helt okej ändå. lite jobbigt att jobba helg, men det måste ju också bli en förstagång för allt (stereo lounge räknas inte).





ehm.. hm. ja. kan även meddela att min blivande man har inte svarat mig på mitt senaste mail på fb. Hur fan hade han tänkt att det här ska gå om han inte svarar? så himla taskigt.


pussokram

ps. lyssnar på daniel adams ray och saknar linköping... åååh snyft ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0