im taking a vacation

behöver lite..semester! blir perfa att åka till ålandet på tisdag. ska bli så himla trevligt! spela spel, bada, basta, äta våfflor, grilla, läsa gamla tidningar, elda i kaminen, ro, fiska, springa, chilla, kolla på film... ja.
igår var vi ute. blev debaser slussen.. som vanligt. men det är så trevligt ställe. längsta kön till trädgården också. jävlaskit. alla var väldigt pigga när vi skulle hem och som tur va så stannade en taxi med några killar och plockade upp mig i henriskdal. så fick skjuts till finnboda och gick hem till nån (vet inte alls vad nån av dom hette) och drack rose. är liiite trött idag. men det är morsdag så ska laga lite mat kanske och sen blir det bio med Ida och Lunkan. mina andra mammor. lunkan är ju gay. vi kallar honom Anna. Men.. finns det inte en bok som heter typ så?? av peter pohl (min favvo författare när jag var yngre). blev sugen på att läsa den boken nu.. och den där jag saknar dig jag saknar dig.. skulle inte den komma som film!?? det är bra att det är sommar för jag har sjukt många böcker jag vill läsa just nu!!!!!!!!!!!!!!
SOMMAR! nästa helg! spikat. har typ mina helger spikade flera veckor framöver? haha........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0