du kan gråta mitt på gatan men jag glömmer aldrig bort vad du gjort.

igår fick jag sommarlov! första terminen har gått fort och jag är glad över mina betyg! lite missnöjd över att jag inte fick ett A i vetenskapsteori kanske. men annars. för att fira mitt sommarlov gick stora delar av klassen och åt sushi. jag blev lite utskrattad för mitt sätt att äta på och så.. sen gick vi och drack öl, eller jag drack en cola, i solen. tråkigt att man ska splittras nu när man blivit en klass.
sen gick jag och träffade Adela. vi promenerade till gamla stan för en fika. sen åkte vi hem till henne och försatte oss i matkoma efter tacos-ätande. så då fortsatte vi äta lite mer. Ida kom. Vi kollade på vänner. sen åktes det hem..
idag har jag sovit så länge jag velat, bara sitter och tar det lugnt. ska springa vårruset lite senare... he he.
xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0