Du & jag borde starta upp ett band & låta det explodera i skyn,

har varit svettigaste vädret på länge två dagar i rad nu. så där att man svettas i enbart en klänning. det gillas!
har sovit heeelt sämst sista tiden? vaknar och har nästintill panik-känslor. sjukt läskigt. vaknade så inatt också. sen lugnar jag ner mig och somnar om. men vid halv fyra vaknar jag och hostar lungorna ur mig istället? gick upp och tog två hosttabletter..inte faan funkade dom. usch. sen gick jag upp kl sju för att tvätta.. känner mig iofs sjukt duktig på grund av det. fint väder nu också! ska tvätta klart, åka in till söder å gruppa å sen möta ida. vi ska titta på när folk bygger på quarnevalen på kth och så ska vi nog dricka billig öl. 25 kronor. då sparar man!! gillar ju att spara.
det här är min tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0