det kanske tar emot men vi hör ihop och inget kan ändra på det

efter en helg och en måndag (som slutade myckte bra) så är jag fantastiskt sliten. fan längesen jag var SÅHÄR trött. helt sjukt men det blir ju så när man lever sitt liv?
Hela valborgshelgen var jättebra och jag hade typ konstant kul. man ska bara köra på och inte ha nå tråkiga begränsningar så blir fan allt fantastiskt.
igår var roligt, vi var trötta och slitna med det kan ju inte lite alkohol inte råda bot på. det var roligt och alla var så glada. precis så där glada som vi var för 4 år sedan.


idag har jag vaknat, somnat, vaknat och gjort lite allt möjligt däremellan.....





2 månader kvar tilllllls jag lämnar nacka och bosätter mig i Solna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0