why do you build me up buttercup baby just to let me down

denna vecka so far:
i måndags så gjorde jag mitt nationella i maB. tog fyra timmar. så efter det lämnade jag lite böcker i bibblan, åkte hem och började kolla på en film somnade vid fyra vaknade vid åtta handlade mat åt kollade på teve gick å la mig vid elva. rätt trött.. och rolig dag..öh. tisdagen spenderades med ida och adela. åt på tacobar, tvingade dom att gå en prommis med mig, sen gick jag å ida å köpte semlor, pannkaks-grejer å åt åtå åt.. mådde illa. åkte hem. skulle plugga. hade tappat bort pappret.
sen blev det onsdag. då var jag i skolan. mötte upp malin sara å ida. vi kollade runt på buttricks efter utklädnad till barnkalas-sittning. sen fikade vi. sara gick å tränade. jag ida malin gick å köpte vin. åkte hem till malin å åt goood sallad och drack vin. kollade på bästa filmen (shes all that..haha) ååkte hem med ida å släptåg. somnade.
gick upp vid halv tio och köpte massa frukost (finns även en härlig blogg-bild till detta om man skulle orka med att fixa sånt) sen åkte vi till kth för å träffa lunkan. han hade inte alls tid för det så vi satte oss på kafeet vid bibblan å drack kaffe. sen åkte vi hem.
nu ligger jag på golvet å lyssnar på musik. typ lite som terapi? skönt äre varje fall. ska plugga snart.
imorgon är det fredag.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0