vill inte ha ett honky-tonk liv för alltid.

när dom dunkade mitt huvud i stengolvet kändes det bara riktigt på något sätt...
fan vet inte ens vad jag ska skriva. vill bara uppdatera! lilla bloggen... hade en helt sjukt bra helg. fredagen var härlig, även om jag på lördagen mådde som skitpisshelvetehorafanbajs. men sen när jag fick se Håkan mådde jag bra. han är bäst i hela min värld. & när han gjorde Shelley.. jag lovar det kom en liten tår (i vänster öga). jag älskar älskar älskar älskar håkan på skiva (spotify) men live... det är så löjligt bra versioner av låtarna då. ja.
på söndagen åkte jag till storasyster där vi grillade första gången i år. GOTT! fick hälsa på fam.riddez första husdjur också. lilla Hugo-Algot. sen bar det av mot medis för att se SÄKERT!. henne älskar jag också. fan vad bra musiker det finns i sverige.
sen blev det måndag = plugg & jobb. tisdag = plugg & jobb. onsdag = ställde klockan på nio. gick upp 20 över 10. har gjort mig av med röda korset, gjort att jag ska jobba imorn (9-5) & fredag (8-3). härliga livet..
nu ska jag ta mig i kragen. måste göra något. & sen hem å plögga!
från helgen å nästa vecka ska det bli galet bra väder!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0