VI TRODDE VÅREN KOM, MEN SÅ BÖRJAR DET SNÖA IGEN.

jag blir så glad när jag får umgås med mina älskade vänner! nu sitter jag här hemma själv efter 1 ½ dygn med andra människor. känner mig så otroligt ensam och uttråkad just nu.
Igår var jag först i skola en stund och avslutade steg 1. jävligt skönt att dom kurserna är klara nu.
sen åkte jag max och simon till KS för att hälsa på stackars rickard som legat där i 6 långa dagar. sen träffade jag upp malin sara och cissi och fick reda på kanske roligaste saken på länge. dock börjar jag fundera på hur folk faktiskt uppfattar mig. om alla uppfattar mig som johan blir jag fan lite rädd. kanske därför alla tjejer inte gillar mig? dom tror liksom helst serisöt att jag raggar på alla.. herregud..

seeeen blev det middag och rödvin hos malin hela kvällen och en busstur hem till cissi. idag har vi hängt hos henne, hos mig och på KTH, dock träffade vi bara på harry och nyårs-mats och ingen lunkan som det var planerat. kneppt.


ps. jävla glad över att jag har min iphone igen!!!!!! ds.

<3

Kommentarer
Postat av: a

på tal om nyår..vad ska vi göra på nyår?

2011-03-10 @ 23:32:26
Postat av: c

2011-03-11 @ 10:26:45
Postat av: c

vi har big plans!

2011-03-11 @ 10:27:15
Postat av: Anonym

ja men absolut. började ju planer redan den 2 jan?

2011-03-11 @ 23:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0